Často kladené otázky

Objednávka

1. Máte všechny produkty stále naskladněny a je možné je kdykoliv objednat?

V našem e-shopu jsou zobrazeny všechny produkty, které máme i nemáme skutečně na skladě. Naši nabídku neustále aktualizujeme podle stavu našich zásob. U každého produktu je napsáno, jestli produkt momentálně skladem máme nebo ne.

2. Produkty, které právě nemáte na skladě, můžete doručit někdy později?

Ano, pokud máte zájem, určitě nás neváhejte kontaktovat. Máte zájem o produkt, který momentálně nemáme skladem? Dejte nám to vědět! Zapíšeme si Vás na rezervační listinu a kontaktujeme Vás, jakmile hru znovu naskladníme. Kontaktujte nás prosím na +420 773 253 293, nebo na náš e-mail info@konzoleahry.cz.

3. Jak dlouho trvá, než mi doručíte objednávku?

Druhý den po Vašem objednání bude zásilka u Vás (vyjímkou jsou výdejní místa Zásilkovny, kam doručení trvá 2-3 dny, totéž platí pro dopravu do Slovenské Republiky). V případě dobírky a platby kartou zpracováváme zásilku ihned. V případě vkladu na účet odesíláme ihned po přijetí platby. Pro okamžité zpracování je důležité, abychom přijali platbu ve správné výši na náš účet (v případě vkladu na účet), abyste zadali kompletní adresu dodání s telefonním číslem a Vaším e-mailem a abyste zadali objednávku do 18:00 v pracovních dnech.

4. Můžu mou objednávku změnit nebo stornovat?

Jsou hry, které jste zakoupil/a, nevhodným dárkem? Neporušili jste ještě originální obal? Přejete si objednávku změnit, či zaslat později? Kontaktujte nás prosím, hry můžete samozřejmě do 14 dnů vrátit. Rádi Vám poradíme, jak postupovat. Kontaktovat nás můžete na +420 773 253 293 nebo prostřednictvím e-mailu info@konzoleahry.cz.



Platba & dodání

1. Je možné mou objednávku doručit expresně?

Ano, všechny zásilky odesíláme jako Balík do ruky. Ihned po přijetí platby balíček odesíláme. Totéž platí u platby na dobírku. Jako způsob platby zvolte prosím platbu kartou, případně platbu na dobírku, abychom mohli Váš balíček odeslat ihned (výjimkou jsou výdejní místa Zásilkovny, kam doručení trvá 2-3 dny, totéž platí pro dopravu do Slovenské Republiky).

2. Je možné mou objednávku doručit v SOBOTU?

Ano, při doručení službou EMS od České pošty (příplatek 100 Kč) je možné zásilku doručit v sobotu. Lze tedy v pátek objednat a v sobotu dodat.

3. Můžu si zvolit konkrétní termín doručení objednávky?

Ano, samozřejmě. Připište nám prosím datum doručení do poznámky v posledním kroku objednávky, případně nás kontaktujte na +420 773 253 293 nebo prostřednictvím e-mailu info@konzoleahry.cz. My poté balíček odešleme dle Vašeho přání.

4. Doručujete objednávky i mimo Českou republiku?

Ano, zásilky doručujeme i do Slovenské Republiky. V případě her jsou ceny poštovného následující: dobírka 5,50 € a při platbě předem 4,50 €. V případě konzolí stojí dobírka 7 € a při platbě předem 6 €. V případě zaslání na Zásilkovnu: při platbě předem 3,50 € a dobírka 4 €.

5. Kterou společností posíláte vaše zásilky?

Naše zásilky po celé České republice doručuje společnost Česká Pošta, po Slovenské republice je to Slovenská pošta. Dále v obou zemích zasíláme na výdejní místa Zásilkovny. Ceny poštovného po České republice jsou: Česká pošta 55 Kč při platbě předem, 90Kč s dobírkou 55 Kč Zásilkovna dobírka 70 Kč Zásilkovna při platbě předem 60 Kč Ceny poštovného do Slovenské republiky jsou: V případě her jsou ceny poštovného: dobírka 5,50 € při platbě předem 4,50 € V případě konzolí jsou ceny poštovného: dobírka 7 € při platbě předem 6 € V případě zaslání na Zásilkovnu: při platbě předem 3,50 € dobírka 4 €

6. Je možnost osobního odběru?

Jistě, zásilku si můžete převzít přímo na našem hlavním výdejním místě v Plzni v ulici Dopravní 1218/2a v Plzni. http://www.konzoleahry.cz/kontakty/ Stačí zadat doručení objednávky osobním odběrem a my Vám zboží ihned připravíme k vyzvednutí. Na prodejně Vám rádi osobně poradíme a zodpovíme všechny Vaše otázky. Další možností doručení je dodání do jednoho z výdejních míst služby Zásilkovna. Výdejní místa Zásilkovny se nachází po celém území ČR a SR. Osobní odběr v rámci Zásilkovny je možný v 7 denní lhůtě od doručení. Nestihnete zásilku vyzvednout? Nevadí. Kontaktujte prosím Zásilkovnu, zdarma Vám mohou prodloužit úložnou dobu a to až po 21 dní. Pro převzetí zásilky je nutné předložit Vaše jméno. Poplatek za možnost osobního odběru v jednom z výdejních míst Zásilkovna je 70 Kč.

7. Jakým způsobem mohu za objednávku zaplatit?

Na úhradu zásilky vám nabízíme několik způsobů: Dobírka U všech objednávek je možné doručení na dobírku (platba při převzetí zboží). Balíček Vám doručí Česká Pošta a zaplatíte ho při převzetí zboží. Poplatek za poštovné na dobírku je 90 Kč. Dobírka – zásilkovna Druhou možností je zaslání na Zásilkovnu. Balíček zaplatíte na jednom z výdejních míst a zaplatíte při převzetí. Poplatek činí 70 Kč. Osobní odběr v rámci Zásilkovny je možný v 7 denní lhůtě od doručení. Nestihnete zásilku vyzvednout? Nevadí. Kontaktujte prosím Zásilkovnu, zdarma Vám mohou prodloužit úložnou dobu a to až po 21 dní. Pro převzetí zásilky je nutné předložit Vaše jméno a heslo. Heslo Vám přijde formou SMS nebo emailem. Máte jakýkoliv dotaz nebo potřebu a chcete to řešit přímo se Zásilkovnou? Chcete si ověřit otevírací dobu výdejního místa? Zásilkovna +420 216 216 516 Platba kartou Zvolili jste si platbu kartou? Vaše platba bude ihned připsána na náš účet a objednávka bude okamžitě zpracována. Akceptujeme karty Eurocard/Mastercard a Visa. Vklad na účet Nemáte účet v bance? Platbu můžete jednoduše vložit na nás účet prostřednictvím jakékoliv banky. Důležité je správně uvést naše číslo účtu a jako variabilní symbol uvést číslo Vaší objednávky. Platební údaje pro platbu v KORUNÁCH (Česká republika): Číslo účtu: 2101012560 / 2010 (FIO banka) Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky Platební údaje pro platbu v EURECH (Slovenská republika): IBAN: CZ6820100000002101012560 (FIO banka) BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky Vložit peníze můžete samozřejmě i na pobočce jakékoliv banky, nebo poštovní poukázkou. Poštovní poukázka Postup vyplnění poukázky: připravte si poštovní poukázku typu A (k dispozici na pobočkách České pošty) v levé části vyplňte slovy účel platby, do kolonky ,,Kč“ vyplňte číslicemi částku; do řádku hned pod ,,Slovy“ vepište částku slovy (například dvatisíceosmsettři) vyplňte adresu majitele účtu: Konzole a hry s.r.o. Dopravní 1218/2a Plzeň 31800 dále vyplňte číslo účtu, variabilní symbol a adresu odesílatele (Vaše adresa) v prostřední části poukázky vyplníme opět adresu majitele účtu: Konzole a hry s.r.o. Dopravní 1218/2a Plzeň 31800 pod tuto adresu můžete vepsat zprávu pro příjemce (není nutní vyplňovat) vyplníte pravou část poukázky (částku, číslo účtu, kód banky, variabilní symbol, odesílatele) – rámečky vyplňujte tak, aby číselný údaj končil posledním rámečkem vpravo Podrobné informace a VZOR pro vyplnění poštovní poukázky typu A naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/platebni-a-financni-sluzby-cr/postovni-poukazka-a#informace Pokud budete mít při vyplňování jakékoliv pochybnosti, u okénka na poště Vám rádi ukáží, jak se poukázka vyplňuje. Vklad na účet převodem peněz Způsob platby, při kterém dáte příkaz na úhradu z Vašeho účtu na náš účet. Máte účet u Fio banky? Vaše platba bude připsaná krátce po odeslání a my Vaši objednávku ihned zpracujeme. Převod peněz z jiné banky trvá zhruba 24 h (někdy více). Zaplatili jste a nic Vám nedorazilo? Neváhejte a kontaktujte nás na +420 773 253 293 nebo prostřednictvím e-mailu info@konzoleahry.cz

8. Co se stane, když v čase doručení nebudu na zadané adrese?

Prošvihli jste pošťáka? Nevadí. V případě, že vás Česká Pošta nezastihne, zanechají Vám sms i e-mail s informací, že Vám balíček uloží na příslušné poště a ten den si můžete od 16:00 zásilku ještě vyzvednout na pobočce České Pošty. Dále pro Vás nechají výzvu k vyzvednutí zásilky ve Vaší poštovní schránce. Pokud je doma přítomen někdo jiný, může zásilku převzít za Vás. Na pobočce České pošty si však zásilku musí vyzvednout objednávající. Nestalo se tak? Zkontaktujte nás prosím na +420 773 253 293 nebo prostřednictvím e-mailu info@konzoleahry.cz Proto je důležité v objednávce uvést i Vaše telefonní číslo. Pokud Vás nezastihnou na adrese jakou jste uvedli, lze kontaktovat Českou Poštu, a zásilku si znovu objednat k doručení. Důležité je mít správně označenou schránku i zvonek, jinak se nám zásilka vrátí zpět.

9. Co mám dělat, když mi zásilka vůbec nepřijde?

Druhý den po objednání bude zásilka u Vás. V případě platby převodem odešleme balíček ihned po přijetí platby. Na Slovensko a výdejní místa Zásilkovny přeprava trvá 2-3 dny. Nestalo se tak? Kontaktujte nás na +420 773 253 293 nebo prostřednictvím e-mailu info@konzoleahry.cz .

10. Kam se mohu obrátit, když se objeví problémy s platbou nebo doručením?

V případě problémů s platbou nebo doručením se na nás obraťte telefonicky na +420 773 253 293 nebo prostřednictvím e-mailu info@konzoleahry.cz , rádi Vám poradíme, jak postupovat.

11. Dá se v nutných případech urychlit platba nebo doručení zásilky?

Všechny zásilky odesíláme expresně, ihned po přijetí platby a to zdarma. Druhý den po objednání bude u Vás doma. Jedinou výjimkou je platba převodem, kdy čekáme na připsání peněz, a dále to jsou výdejní místa Zásilkovny, kam doručení trvá 2-3 dny. Totéž platí pro dopravu do Slovenské Republiky. Nechcete-li čekat na převod peněz, zvolte prosím dobírku, nebo způsob platby, při kterém obdržíme Vaši platbu ihned.



Uživatelské konto a ochrana údajů

1. Na co je potřebné uživatelské konto „Můj účet“ a jaké výhody mi dává?

Zřízení uživatelského účtu „Můj účet“ je zdarma a poskytuje několik zásadních výhod. Můžete se kouknout na celou Vaši historii objednávek. Největší výhodou Vašeho vlastního účtu je rychlejší průběh objednávky, jelikož si Vaši dodací adresu můžete na příští objednávku uložit a nemusíte ji již příště zadávat. Rovněž si tu můžete zjistit stav vaší aktuální objednávky. Zároveň se tu objednávka dá pak nanovo odeslat bez toho, abyste ji museli znovu zadávat do systému.

2. Co mám dělat, když zapomenu své heslo?

Zapomněl/a jste heslo? Nevadí, pošleme Vám nové na Vámi uvedenou emailovou adresu.

3. Jsou mé osobní údaje dostatečně zabezpečeny? Dáváte je třetím stranám?

Všechny vámi zadané osobní údaje jsou samozřejmě starostlivě uchovány. Mohou být použity a uloženy výhradně na vyhotovení a expedici objednávky. V rámci toho mohou být odevzdány našemu partnerovi – kurýrské společnosti. Vaše údaje nebudou odevzdány třetím stranám pro žádné jiné účely, například marketingové akce.

4. Jak firma Konzole a hry ochraňuje mé osobní údaje?

Vaše osobní údaje jsou chráněny nejnovější technologii pomocí přenosu SSL - Secure Socket Layer, který pracuje 128-bitovým šifrováním. Údaje, které jsou takto šifrovány – vaše jméno, adresa, číslo platební karty nebo bankovní spojení, nemohou být identifikovány třetími stranami. Abychom předešli hackerským útokům na vaše údaje, jsou tyto uloženy na serveru, který není připojený na internet. Vy můžete přispět k ochraně vašich údajů tím, že nedáte nikomu vaše heslo.

5. Kam se mohu obrátit v případě problémů?

V případě problémů s platbou nebo doručením se na nás obraťte telefonicky na +420 773 253 293 nebo prostřednictvím e-mailu reklamace@konzoleahry.cz.



Reklamace

1. Kam se mohu obrátit v případě reklamace?

Máte jakýkoliv problém s objednaným zbožím? Zvolili jste nevhodný jazyk hry, poškodilo se zboží během doručení? S jakýmkoliv problémem se neváhejte obrátit na naše zákaznické oddělení +420 605 550 589 nebo prostřednictvím e-mailu reklamace@konzoleahry.cz, rádi Vám poradíme, jak postupovat. Reklamace vyřizujeme velmi rychle, Vaše zboží Vám zašleme obratem zpět. Pokud máte problém, určitě nás kontaktujte. Pošleme Vám štítek, který nalepíte na balík. Nebudete tak platit poštovné. Dále Vám pošleme předvyplněný reklamační formulář.

2. Mohu objednaný produkt který mi nesedí nebo se mi nelíbí, bez problémů poslat nazpět?

Jsou hry, které jste objednal/a nevhodným dárkem? Neporušil/s jste ještě originální obal? Vaše spokojenost je naším prvořadým cílem. Nevyhovující nepoužitý produkt je možné bez udání důvodu vrátit do 30 dnů od doručení. Neváhejte se obrátit na naše reklamační oddělení +420 773 253 293 nebo prostřednictvím našeho e-mailu reklamace@konzoleahry.cz, rádi Vám vysvětlíme, jak postupovat. Abyste předešli nedorozuměním při výběru konzole, her či jiných produktů, neváhejte nás prosím kontaktovat, rádi Vám s čímkoli poradíme. V případě, že nám produkt jdete posílat zpátky, je potřebné předtím kontaktovat naše reklamační oddělení +420 773 253 293 nebo prostřednictvím e-mailu reklamace@konzoleahry.cz . Prosíme také o vyplnění dokumentu k odstoupení od kupní smlouvy, ke stáhnutí zde: Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (pdf)

3. Postup reklamace

Máte jakýkoliv problém? Nevadí, reklamace řešíme velmi rychle a to zpravidla do dvou dnů. Prosím, neváhejte nás kontaktovat na +420 773 253 293 nebo prostřednictvím e-mailu reklamace@konzoleahry.cz . Ihned poté, co nám sdělíte Váš problém, Vám na Váš email pošleme štítek pro přepravce a reklamační protokol. 1) Tento štítek nalepíte na Vaši zásilku, tu pak předáte na pobočce České pošty, která zařídí zaslání Vaší zásilky k nám na pobočku v Dopravní ul. v Plzni. (Dopravní 1218/2a, 318 00) Nebudete tedy platit žádné poštovné a Vaše reklamovaná zásilka se k nám rychleji dostane. Pro reklamované zboží Vám vygenerujeme štítek, který si vytisknete a nalepíte na balík. Nebudete tedy platit žádné poštovné. Určitě nás tedy kontaktujte, aby jsme Vám mohli vygenerovat štítek. Neposílejte nám prosím nic, pokud nás nekontaktujete. 2) Vytiskněte prosím reklamační protokol a napište popis závady. Vše Vám zjednodušíme, vygenerováním štítku, při posílání zásilky k nám. NEZAPOMEŇTE DO BALÍČKU VLOŽIT vyplněný reklamační protokol. Poté co Vaši zásilku přijmeme, napíšeme Vám, že jsme vše v pořádku přijali. A začneme Váš problém řešit. Některé Vaše problémy jsme schopni vyřešit i přes email a telefon. Proto nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme. Kontaktovat nás můžete na chatu, v pravém dolním rohu obrazovky, emailem reklamace@konzoleahry.cz nebo na telefonním čísle +420 773 253 293

4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.



O našich produktech

1. Co znamená Renovovaná hra?

Více informací najdete v našem extra článku Renovované hry.

2. Co je Renovované zboží?

Více informací najdete v našem extra článku Renovované zboží.

3. Spárování ovladače a XBOX 360

1. Zapněte konzoli. 2. Stiskněte a podržte tlačítko průvodce na ovladači, dokud se nezapne. 3. Na konzoli stiskněte a uvolněte tlačítko pro připojení. 4. Během 20 sekund stiskněte a uvolněte tlačítko pro připojení na ovladači. 5. Jakmile bude ovladač připojen ke konzoli, kontrolky okolo tlačítka napájení na konzoli přestanou blikat. Na konzoli Xbox 360 S je každému připojenému ovladači přiřazena jedna ze čtyř pozic. Každá pozice odpovídá osvětlenému oddílu okolo tlačítka napájení konzole a tlačítka průvodce na ovladači. Pozici hráče zjistíte podle světelného prstence kolem tlačítka průvodce na ovladači. Pokud se ovladač nezapne, zkontrolujte baterie. Vložte nové baterie typu AA a ujistěte se, že jsou ve slotu pro baterie správně umístěny. K napájení ovladače můžete také použít herní dobíjecí soupravu pro Xbox 360 nebo rychlonabíjecí soupravu pro Xbox 360. Další informace o ovladačích a nabíječkách pro Xbox Chcete-li připojit další ovladače, postupujte znovu podle uvedených pokynů. Ke konzoli můžete připojit maximálně čtyři ovladače. Každý připojený ovladač je znázorněn rozsvícenou částí prstence kolem tlačítka napájení konzole a kolem tlačítka průvodce umístěného uprostřed každého ovladače. Chcete-li odpojit bezdrátový ovladač, stiskněte a na tři sekundy podržte tlačítko průvodce a poté zvolte možnost vypnutí ovladače. Vypnete-li konzoli, ovladač se při příštím zapnutí konzole znovu připojí. Ovladač může být připojen vždy pouze k jedné konzoli. Ovladač můžete připojit k jiné konzoli, ale tím dojde ke ztrátě připojení k dříve připojené konzoli. Do 20 sekund stiskněte a podržte černé tlačítko pro připojení na zadní straně ovladače, dokud tlačítko Xbox na ovladači několikrát po sobě rychle nezabliká (indikuje se tím hledání konzole). Po připojení začne svítit nepřetržitě. (Tlačítko pro připojení je malé kruhové tlačítko nacházející se na horní straně ovladače, když jej držíte v rukou.) Ovladač je nyní připojen ke konzoli. Opakujte postup u každého ovladače, který chcete přidat. Pokud potřebujete poradit či pomoci, neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle + 420 773 253 293 nebo prostřednictvím e-mailu info@konzoleahry.cz Připojení drátového ovladače pro Xbox Zapojte drátový ovladač pro Xbox 360 do jednoho ze dvou portů USB na přední straně konzole Xbox 360. Chcete-li ovladač odpojit, zatáhněte za konektor, nikoli za kabel. Kabel drátového ovladače pro Xbox 360 je opatřen uvolňovací spojkou. V případě neúmyslného zatažení za kabel uvolňovací spojka snižuje riziko pádu konzole Xbox 360. V případě nesnází nás neváhejte kontaktovat na tel. čísle:. 773253293.

5. Jak zapojit Xbox 360?

Více informací najdete v našem extra článku Jak zapojit Xbox 360.

6. Jak zapojit Xbox One?

Více informací najdete v našem extra článku Jak zapojit Xbox One.

7. Jak zapojit PlayStation 3?

Více informací najdete v našem extra článku Jak zapojit PlayStation 3.

8. Jak zapojit PlayStation 4?

Více informací najdete v našem extra článku Jak zapojit PlayStation 4.

9. Jak zapojit Nintendo Wii?

Více informací najdete v našem extra článku Jak zapojit Nintendo Wii.







Nenašli jste Váš problém? Rádi Vám pomůžeme!

Stačí nám zavolat na +420 773 253 293 nebo písnout maila na info@konzoleahry.cz. Případně nám můžete ihned napsat na chat, který najdete v pravém dolním rohu obrazovky.





A jestli tě baví hry, tak zůstaň s námi v herním obraze!

Sleduj nás a dostávej pravidelnou dávku článků, fotek a novinek ze světa her:

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení