Rychle a jednoduše

Poštovné zdarma

Napište nám e-mail

nebo

Vyplňte Reklamační formulář

Reklamace řešíme velmi rychle a to zpravidla do dvou dnů. Neposílejte nám prosím nic, dokud nás nekontaktujete. Velice často dokážeme Váš problém vyřešit i přes email nebo po telefonu.

Rychle a jednoduše

Ihned poté, co nám sdělíte Váš problém, Vám na Váš email odpovíme a pokusíme se problém vyřešit. Pokud se nám to nepodaří na dálku, pošleme Vám na email štítek pro přepravce a reklamační protokol.

Tento reklamační protokol prosím vytiskněte a vyplňte do něj popis závady a další potřebné údaje.

Reklamační protokol spolu se zbožím pečlivě a bezpečně zabalte (můžete klidně použít obalový materiál, který jste obdrželi od nás).

Tento štítek nalepíte na Vaši zásilku, tu pak předáte na pobočce České pošty, která zařídí zaslání Vaší zásilky k nám na pobočku v Dopravní ul. v Plzni. (Dopravní 1218/2a, 318 00 Plzeň-Skvrňany)

Poštovné zdarma

Nebudete tedy platit žádné poštovné a Vaše reklamovaná zásilka se k nám dostane rychleji. Poté, co Vaši zásilku přijmeme, napíšeme Vám, že jsme vše v pořádku přijali a začneme Váš problém řešit.

Pokud si s něčím nebudete vědět rady, můžete nás kontaktovat pomocí chatu v pravém dolním rohu obrazovky nebo na email reklamace@konzoleahry.cz