Reklamace

RYCHLE A JEDNODUŠE

REKLAMACNI ODDELENI

 

Máte potíže se zbožím? Nevadí, reklamace řešíme velmi rychle a to zpravidla do dvou dnů. Prosím, neváhejte nás kontaktovat na +420 605 550 589 nebo prostřednictvím e-mailu: reklamace@konzoleahry.cz .

Ihned poté, co nám sdělíte Váš problém, Vám na Váš email pošleme štítek pro přepravce a reklamační protokol.

1) Tento štítek nalepíte na Vaši zásilku, tu pak předáte na pobočce České pošty, která zařídí zaslání Vaší zásilky k nám na pobočku v Pařížské ul. v Plzni. (Pařížská 1351/2, 301 00)

Nebudete tedy platit žádné poštovné a Vaše reklamovaná zásilka se k nám dostane rychleji.

Určitě nás tedy kontaktujte, abychom Vám mohli vygenerovat štítek. Neposílejte nám, prosím, nic, dokud nás nekontaktujete.

2) Vytiskněte prosím reklamační protokol a napište popis závady.

Vše Vám zjednodušíme vygenerováním štítku při posílání zásilky k nám.

NEZAPOMEŇTE DO BALÍČKU VLOŽIT vyplněný reklamační protokol.

Poté co Vaši zásilku přijmeme, napíšeme Vám, že jsme vše v pořádku přijali a začneme Váš problém řešit.

Některé Vaše problémy jsme schopni vyřešit i přes email a telefon.

Proto nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.

Kontaktovat nás můžete na chatu, v pravém dolním rohu obrazovky, emailem reklamace@konzoleahry.cz nebo na telefonním čísle +420 605 550 589