- Reklamace -

Něco nefunguje, jak má? Ovladač nereaguje, konzole se přehřívá, disk nelze načíst? Žádný strach! I my tohle známe, hrajeme už dlouho a takový je bohužel úděl elektroniky. Proto ke svým zákazníkům přistupujeme férově a případné reklamace řešíme velmi rychle, a to zpravidla do dvou dnů. V tomhle Vám kryjeme záda.

Jen nám prosím nic neposílejte, dokud nás předtím nekontaktujete. Velice často dokážeme zákazníkův problém vyřešit i na dálku přes email nebo po telefonu. Možná byste se až divili, jak často je problém pouze ve špatně zapojených kabelech, nebo nastavení televize.

Reklamace krok za krokem

  1. Snadná reklamace z pohodlí Vašeho domova - ihned poté, co nám sdělíte Váš problém, Vám na email odpovíme a pokusíme se problém vyřešit. Pokud se nám to nepodaří na dálku, pošleme Vám na email štítek pro přepravce a reklamační protokol.

  2. Neztrácejte čas s náročnými formalitami - využijte zaslaného reklamačního formuláře. Vytiskněte jej, vyplňte popis závady a další potřebné údaje. Jeho vyplnění Vám zabere jen okamžik, a hlavně tím zásadně urychlíte celý proces reklamace.


  3. Zboží pečlivě zabaltedo balíčku nezapomeňte přiložit i vyplněný reklamační formulář. (Tip: klidně můžete použít původní obalový materiál od nás, ten je na přepravu elektroniky přímo vyrobený).

  4. Ušetříte za poštovné - Vytisknutý přepravní štítek nalepte na Vaši zásilku, kterou pak bezplatně podejte na pobočce České pošty. Ta nám pak Vaši zásilku doručí až k nám na pobočku v Dopravní ul. v Plzni. (Dopravní 1218/2a, 318 00 Plzeň-Skvrňany).

Poštovné zdarma

Nebudete platit žádné poštovné a Vaše reklamovaná zásilka se k nám tak dostane nejrychleji. Poté, co Vaši zásilku přijmeme, dáme Vám vědět, že jsme vše v pořádku přijali a začneme Váš problém urychleně řešit.

Pokud si s něčím nebudete vědět rady, můžete nás kontaktovat pomocí chatu v pravém dolním rohu obrazovky nebo na e-mailu: reklamace@konzoleahry.cz