Reklamace

RYCHLE A JEDNODUŠE

REKLAMACE

 

Máte potíže se zbožím? Nevadí, reklamace řešíme velmi rychle a to zpravidla do dvou dnů. Prosím, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu: reklamace@konzoleahry.cz.

Neposílejte nám prosím nic, dokud nás nekontaktujete. Velice často dokážeme Váš problém vyřešit i přes email nebo po telefonu.

 

RYCHLE A JEDNODUŠE

Ihned poté, co nám sdělíte Váš problém, Vám na Váš email odpovíme a pokusíme se problém vyřešit. Pokud se nám to nepodaří na dálku, pošleme Vám na email štítek pro přepravce a reklamační protokol.

Tento reklamační protokol prosím vytiskněte a vyplňte do něj popis závady a další potřebné údaje.

Reklamační protokol spolu se zbožím pečlivě a bezpečně zabalte (můžete klidně použít obalový materiál, který jste obdrželi od nás). 

Tento štítek nalepíte na Vaši zásilku, tu pak předáte na pobočce České pošty, která zařídí zaslání Vaší zásilky k nám na pobočku v Revoluční ul. v Plzni. (Revoluční 1104/3, Plzeň 312 00)

 

POŠTOVNÉ ZDARMA

Nebudete tedy platit žádné poštovné a Vaše reklamovaná zásilka se k nám dostane rychleji. Poté, co Vaši zásilku přijmeme, napíšeme Vám, že jsme vše v pořádku přijali a začneme Váš problém řešit.

 

 

Pokud si s něčím nebudete vědět rady, můžete nás kontaktovat pomocí chatu v pravém dolním rohu obrazovky nebo na email reklamace@konzoleahry.cz

Tento web používá cookies k dosažení potřebné funkcionality. Jeho dalším používáním s tímto souhlasíte. Pro další informace klikněte zde.